Wednesday, May 12, 2010

#6 lempeng marinara

salam..

x tau nak makan ape mlm nih.. beras lak sudah habis.. lupa nak beli mase blk keje td.. huhu..

pk2 punye pk.. aku buat resepi sendiri lah.. mYDinNer lempeng marinara.. padahal aku tak berapa suke ngn lempeng.. tp layan je la..

marinara adalah kuah spegeti seafood.. aku hanya gune kan udang, sotong dan tomato..sume benda tu aku cincang dadu.. masak dgn cili boh dan sos cili 'life'.. tanpa bhn tumis lain.. hahaha..kan senang jer..

setakat nih.. aku rase marinara kat HR Steak kat kg baru sedap.. udang ngn sotong die besar2.. erm.. kenyang gak yer.. lepas ni aku x nak diskriminasi pada lempeng lah.. lempeng.. im truly sorry:(






makan style macam ni pon ok gak:)



“Segala puji bagi Allah Tuhan yang telah memberikan kami makan dan minum,
dan yang menjadikan kami orang Islam.”










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...