Thursday, May 6, 2010

#1 ayaM GrilL lada itam

salam alaik

da lame terfikir nak ade blog pasal masak2 nih.. akhirnye terrealisasi.. wah2.. pandai ke aku memasak??

dalam blog ni aku x kan cite cara2 memasak.. cume share ape yg aku masak utk makan malam aku.. hehe.. hahahaha...

so.. utk permulaan..

malam ni aku terasa nak mkn western.. so.. try cari kat internet resepi chicken chop.. so.. berpandukan resepi tu.. di olah semula oleh aku... maka jadi mYDinNer black pepper chicken grill.. nyum2.. sedap dimakan dgn sos black pepper yg aku buat main bantai sj.. beserta dgn brokoli, lobak dan cendawan tiram..

alhamdulillah




“Segala puji bagi Allah Tuhan yang telah memberikan kami makan dan minum,
dan yang menjadikan kami orang Islam.”






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...