Tuesday, May 11, 2010

#5 ladna KU pedas

salam..

erm.. yg ni bukan makan mlm aku utk arini.. tp beberapa minggu yg sudah.. mYDinNer nasi goreng ladna pedas!! memang pedas.. dan ini merupakan nasi goreng ladna pertama aku..

padahal nasi goreng ladna sepatutnye tak pedas.. sesuai bg org yg x suke makan pedas.. aku terlebih letak serbuk lada hitam.. sampai wane pon da tak seputih n sejernih ladna di kedai.. huhu

pertama kali aku mkn nasi goreng ladna di seremban..mase on da way blk serting.. waktu tu aku skola kat mrsmbpj.. parent sheila (bkn name sebenar) belanja.. aku terlepas bas nak ke serting sbb da lewat smpai seremban.. so, parents sheila hantar la aku ke serting mlm tu jgak.. dulu.. kalau nak blk kg.. mmg mcam adventure.. hehehe

nasi goreng ladna sgt sempoi.. main campak2 pon siap:)






“Segala puji bagi Allah Tuhan yang telah memberikan kami makan dan minum,
dan yang menjadikan kami orang Islam.”








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...