Wednesday, October 13, 2010

#32 mYDinNer @ kyROs_kEbaB

salam..


makan diluar bersama fenot aritu.. masa balik dari serting.. singgah sekejap di pkns shah alam.. aku paling suka solat kat surau pkns sini.. sebab da macam standard masjid kecil.. luas dan sgt selesa.. kalau la surau kat mid valley dan time square mcm ni.. isk3..

mYDinNEr@kyros kebab.. padahal aku order kebab daging.. tp yg dapat kebab ayam.. layan je la.. malas nak tukar.. nanti kene tunggu lagi makanan.. menunggu makanan membuat aku lapar..lapar membuat aku marah... huhu.. sabar2..kalau hilang sabar..maka hilang lah sebahagian drpd iman~



yg dipilih oleh aku..



yg dipilih oleh si fenot kucayang




“Segala puji bagi Allah Tuhan yang telah memberikan kami makan dan minum,
dan yang menjadikan kami orang Islam'






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...