Tuesday, June 22, 2010

#21 SitiMUN ladAhiTAM

salam..

dulu2.. aku ingat timun hanya bole dimakan mentah.. selain dibuat masak cam lauk kenduri tuh.. ape eh name die- acar buah kut.. tp sebenarnya.. timun boleh dipelbagaikan cara masakannye.. asalkan sesuai..

kali ini aku bereksperimen memasak timun skali dgn daging msak lada hitam.. sedap gak.. da pedas makan lada hitam.. dapat sejukkan kejap dgn rase timun yg rangup dan dingin..

jadi inilah dia mYDinNEr daging lada hitam sitimun.. dan dilengkapi dgn antara sayur kegemaran aku sup petola.. percaya atau tidak.. klu aku xde selera makan.. aku akan makan sayur petola x kira masak ape.. sbb sayur ni boleh membangkitkan selera makan aku.. huhu~





“Segala puji bagi Allah Tuhan yang telah memberikan kami makan dan minum,
dan yang menjadikan kami orang Islam






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...